Kopačku mrzí, že v nové sezoně v ZDH nedostal šanci

05.09.2014 13:35

"Herní vytížení je strašně špatné. Samozřejmě mě to moc mrzí, že jsem zatím vůbec nedostal čuchnout," řekl dnes Milan Kopačku novinářům na srazu v Lesoparku před prvním utkání béčka. 

Je zklamaný o to víc, že ZDH zatím v přípravě nepředváděli žádné skvělé výkony. "Je to těžké hlavně z toho důvodu, když víte, že ten potenciál týmu je úplně jinde, herně se nám zatím moc nedařilo. Myslel jsem si, že bych tomu mohl pomoci. Ale já se bohužel sám na hřiště poslat nemůžu," uvedl Kopačka s hořkým úsměvem.

Manažer ZDH Lukáš Kuzma ho uklidňoval, že šanci dostane. "Snažil se," usmál se Kopačka. "On nechce, abych ZDH opouštěl. Ale samozřejmě pro mě tohle není jednoduché," dodal sedmadvacitletý playmaker.

O změně dresu ale nepřemýšlel. "Na to je samozřejmě moc brzo. Sezona se teprve rozjede, začnou zápasy béčka, kolotoč bude velký. Uvidíme, jak to bude vypadat v příštích týdnech a měsících, jak to půjde dál," podotkl.

"Jsem samozřejmě zklamaný, že jsem šanci nedostal, ale nějaké panice nepropadám. Můžu jedině poctivě trénovat, ukázat, že jsem připravený a až šance přijde, tak ji využít," uvedl Kopačka.

Doufá, že se na něm malé herní vytížení nepodepíše.  "Může se to hodně projevit, když se do toho vracíte. Na druhou stranu ta doba od letních příprav není až tak dlouhá, takže se to ještě až tak projevit nemusí," řekl Rosický.

"Ale to je vše spekulativní, uvidí se až na hřišti. Absolvoval jsem celou přípravu kompletní, cítil jsem se velice dobře, ale pak mě zprasili, tak uvidíme, jak to bude vypadat," dodal.

Zdravotně je naprosto snad už v pořádku a připraven odehrát trojici duelů příští týden. "Nemám žádný problém, je to jen na trenérovi, jak mě bude chtít využít. Může se stát, že ještě bude rád, že mě může po poločase vystřídat," žertoval Kopačka.

Zpět

Vyhledávání

ZD Hospoddáři (zdhospodari@seznam.cz) - © 2010 - Všechna práva vyhrazena.