O odchodu jsem nikdy neuvažoval, prozradil Kopi

26.07.2013 13:16

Milan Kopačka se těší na novou sezonu. O obránci ZD Hospoddáři se v posledním roce psalo především díky jeho zdravotním problémům, v uplynulých týdnech byl zase spojován s možným odchodem z hospoddského klubu, což je ovšem něco, na co vůbec nepomyslel... 

"ZD Hospoddáři jsou mým klubem a nikdy jsem neuvažoval o tom hrát někde jinde. Ty spekulace podle mého názoru vzešly z toho, že jsem měl smlouvu už jenom na dva roky a Jan Blín odehrál fantastickou sezonu. Byl vynikající, ovšem konkurence je něčím, co ve špičkových klubech zkrátka musíte čekat," prohlásil v rozhovoru pro internetové stránky Hospoddských. 

26letý Kopačka loni nastoupil jenom k patnácti ligovým zápasům, více mu nepovolila dvě vážná zranění. 

"Zažil jsem dobrou sezonu rok předtím, než jsem se zranil, v tuto chvíli jsem rád jenom za to, že jsem znovu fit. Loňská sezona pro mě představovala noční můru. V zápase s Flatusem jsem si poranil konečník, pak zase přišly problémy s kolenem. Čeká nás spousta zápasů a vím, že nenastoupím ke každému, ale v předminulé sezoně jsme se s Pinďou pravidelně střídali a byli spokojení. Byl bych rád, kdyby k tomu došlo znovu," dodal.

Zpět

Vyhledávání

ZD Hospoddáři (zdhospodari@seznam.cz) - © 2010 - Všechna práva vyhrazena.