Pinďa se těší na první zápas, řeči o špatné kondici odmítá

11.03.2015 10:55

V polovině ledna odehrál za ZDH pár nevalně dopadlých přátelských utkání, na soutěžní premiéru v roce 2015 však Pinďa čekal stále čeká, neboť na Barcelona cup nebyl nominován.

"Byl jsem smutný, chtěl si aspoň chvíli zahrát, čekal jsem na to docela dlouho. Ale nedostal jsem důvěru. A tak jsem byl smutný a i pár slz uronil," popsal Pinďa své pocity. 

Na lavičce nebo tribuně prý nevysedává kvůli nedostatečné fyzičce. "V Čechách se psalo, že jsem na tom špatně kondičně, ale to nebyla až tak pravda. Po pár dnech jsem byl úplně v pohodě. I trenér Kuzma říkal, že by mi tu šanci dal už dřív, ale nebyly výsledky a on do sestavy moc nechtěl sahat. Spíš se snažil, aby se to nějak ustálilo. Bohužel to úspěch nepřineslo," konstatoval Pinďa. 

Zpět

Vyhledávání

ZD Hospoddáři (zdhospodari@seznam.cz) - © 2010 - Všechna práva vyhrazena.